Spring

Gud vad skönt med skola nuförtiden... Nu när man är ledig typ varannan dag!

Men just de dagarna vi är lediga (måndag & onsdag) så har jag finska.. BLÖ. Men måste ju få det gjort nån gång i alla fall. Vill inte ha IG i finska!


Två dagar har nu gått åt att springa runt i affärer, i hopp om att hitta något fint att köpa.

Igår var jag i Skärholmen med Nina (psychot) och Emma ("mamman").

Jag och Nina gjorde inget annat än klagade. "jag måste kissa, jag måste på toa, jag är hungrig, kan vi äta nu?!" Medan Emma sakta men säkert byggde upp lite irritation.


Pengar slösades på mat (kebab såklart) och så hittade jag en söt liten röd tunika som jag tänkte ha på mig imorgon på skivan. =) Letade efter skor också men ingen lycka där, inte!image97


Jag kom även på vad som kommer bli av Nina när hon blir gammal. Hon kommer gå runt grå & hängig och prata för sig själv. Gå runt i cirklar och leta efter något osynligt. Gå fram till okända stackare och fråga efter vägen till ingenstans. Schizofrenic!


Idag åt jag lunch med Hanna på Max. för första gången. Mycket godare pommes frites än McDonalds. Men Donken har godare hamburgare. Även om dressingen var ett stort plus.

Sen träffade vi Ulrika, köpte strumpor och tights och jag hittade även skor till studenten. Tack för hjälpen, tjejer!  Efter det fortsatte Hanna mot bibblan och jag och Ullis tog en fika och delade på en muffins.


Studentpresenten har kommit! En underbar lilafärgad kamera. Har hållit på med den nu en stund. Orkade ju inte vänta i över en månad!


Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahha taaack för den! ;D

2008-04-16 @ 20:47:50
URL: http://ninisss.blogg.se
Postat av: ankan

Hoppas att du får en bra studentskiva :) Hoppas även att Nina super ner dig rejält! Haha

2008-04-16 @ 22:26:39
URL: http://diamandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0