STRRRIIIKE!

I fredags var jag då och bowlade med några kompisar. Alla som skulle komma, kom :)
Det blev jag, Ulrika, Emelie, Fredrik, Marcus och Timmy.
Vi åkte till Högdalen, delade på en bana i en timme och jag vann ju såklart! HAHA
Nej då, jag kom sist med fjuttiga 40 poäng. Fredrik vann överlägset med närmare 200 poäng (kommer inte ihåg hur mycket det var exakt) och alla andra kom där nånstans mellan. Närmare Fredrik än mig dårå.. haha
Men man kan ju inte vara bra på allting!

   
     Snygga skor!          Rakt ner i rännan      Kör med rosa!


   
  Timmy & Empa        Timmy & Ullis                 Scoretable


Vi får göra om det nån gång! Så jag får träna lite mer på mina skills.

Efter det åkte jag, Ullis och Timmy vidare till Marcus och spelade Risk. Där gick det lite bättre för mig :) Men inte för Ullis, tyvärr ;)

 
         RISK                    Ullis leker sexig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0