Bajsplugg

Håller på med religionsuppgiften, men förstår inte riktigt vad man ska göra. Så jag springer bara fram och tillbaka mellan sängen och datan istället. Tänkte att jag skulle skriva några rader nu när man ändå sitter här. hehe

Kan ju berätta om helgen..
I fredags var vi hos Empa och grillade och drack lite. Trevlig trevligt :)
I lördags var jag hos Emma och grillade. Skulle grilla spett men det gick inge vidare så det tog några timmar innan det blev klart. Hann sjunga Singstar (Emma sjöng, jag kollade på) och lyssna på musik och snacka om allt möjligt och t.o.m hungern försvann på väntan på maten. Ingen kunde fixa sprit så det blev nyktert, somnade på balkongen till Emmas fniss när hon satt och busringde till alla. Dagen efter kände man sig ändå bakis (?!) kul att må så när man inte ens druckit något..

Sista veckan nu innan betygen sätts, sen kan man ju lika gärna skita i allt om man vill. Skönt skönt :) Men mycket att göra den här veckan, men det är ingen fara, efter fredagen är allt lugnt igen.

Jaja, lite om mitt liv. Sluta säga att att jag är tråkig för att inte skriver något, kalla mig hellre tråkig för att inget händer HAHA.

Dags för religionen igen då. Kanske kommer på något vettigt att skriva nu då. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Diamandis

Lycka till med pluggandet :) Jag har pluggat redan för idag. Lyxigt.

2008-05-14 @ 18:41:03
URL: http://diamandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0