Flytta hemifrån

Ja, gud vad underbart att bo själv.
Syrran min är i Finland så jag har fått bo hos henne nu i några dagar, för att ta hand om hennes lilla zoo hon har där hemma, och jag måste säga att det är helt jävla underbart! Även om det kan kännas lite ensamt ibland så är det något jag verkligen ser framemot.
att flytta hemifrån

Nu är det mesta klart i skolan, betygen sätts nu i veckan.
Jag har en sista grej i finskan imorgon. Sen är allt överstökat! :)
Snart blir det studenten.. Endast 11 dagar kvar!

Oi, maamme Suomi, synnyinmaa...
Finland tog brons igår! Hoppas ni alla finnar firade ordentligt.
(Jag hade inte orket till det. Jag var fortfarande bakis från i fredags...)


I fredags blev det lite för mycket av allt. Förlåt till alla inblandade!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

haha du som skulle ta det lungt?? :P

2008-05-18 @ 19:48:57
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: vickan

hahaha ganska kul att vara den ända nyktra och se hur alla beter sig på fyllan :P ahahahha men det var lungt, så hemsk va du ju inte! :P
Puss

2008-05-24 @ 01:25:42
URL: http://vickye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0