Amorella

Kanske man ska uppdatera bloggen lite, jag har inte riktigt orkat skriva här så får se hur länge jag håller det här uppe.
Men men, vad har hänt? Jo, mycket lov för min del. Två lektioner på 3 veckor, ganska bra va? ;) Först Teneriffa en vecka, sen var det påsklov. Förra veckan var vi lediga mån, tis och ons och i fredags var jag "sjuk". På torsdagen var jag med på två lektioner, för att hinna sova ut lite innan all supande

I torsdags åkte jag och en stor grupp människor på kryssning. M&M och några från deras klass + några från min klass. 15 st sammanlagt. Mycket alkohol och spring men inte så mycket dansande eller sömn. Och en del sjungande var det också. (Karaoke, Gloria Gaynor-I will survive, såklart :)) Det var jättekul men synd med grupperingar. Fast så brukar det ju oftast bli.

           
      Terminalen                     Fyllosar                       Drinkar                         Karaoke
Timmy, Vickan, Ullis     Amanda och jag                                               jag, Izze & Vickan
Empa, jag & Stuart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta måste vi göra igen :) MEN till HELSINKI.

2008-04-07 @ 23:02:57
Postat av: empa

det var den roligaste kryssningen på länge :) 48h nästa

2008-04-10 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0