Nära döden upplevelse

Ja, idag har man då varit nära döden ett antal gånger.


Jag var ute och körde med en kompis. Vi skulle åka till Sickla för att hälsa på en krumelur. Och det är det värsta jag varit med om! Vi åkte lite vilse, inte mitt fel, utan "kartläsarens", som inte kunde bestämma sig för om vi skulle ta vänster eller höger. Och det hände flera gånger! Så man fick ju en liten roadtrip där ;) En resa som borde ha tagit 15-20 min. tog istället 
1 timme! Fick iaf se lite av Älta och Nacka på vägen. Ja, när vi äntligen kom fram så skulle vi på lite sightseeing. Det gick inte heller så bra, men det var kanske mest mitt fel dårå. 
Hemvägen gick iaf lite bättre, till slut..

Men vi alla överlevde! Knappt...


Så om det är någon som vill ha en nära-döden-upplevelse, följ med på en av mina åkturer.


Några tips till alla bilförare: Akta er för tvärbanan och trottoarkanter, och Kör aldrig vänster i en rondell!

image98

Tur att kvällen inte slutade så...


Kommentarer
Postat av: Ankan

Förstår inte riktigt hur man kan vara nära döden upplevelse om man bara kör vilse? =) Kanske jag som uppfattar det fel? PUSS

2008-04-11 @ 20:54:58
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Ankan

Dags att förnya bloggen? :):)

2008-04-12 @ 16:38:48
URL: http://diamandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0