Party

Igår var det party!
Började i Skogås med lite förkrök och middag. Fläskfile och oxkött med råstekt potatis lagad av killarna. Jättegott! Medan jag och Milla satt framför tv.n och drack bira. Ombytta roller ;) Sen fortsatte vi med lite spetsad vin. Och jag kan ju inte dricka vin utan bubblor så jag blandade med lite öl och cider också. Gick faktiskt att dricka haha
Sedan fortsatte jag mot Stuvsta, till Empa på fest. De flesta där var redan dygnraka när jag kom. Inklusive Ulrika, även om jag hade hennes vin med mig. Jävla snyltare...
Kvällen slutade tidigt för min del, för jag räknade ut att jag inte kommer bli full på det jag hade kvar så jag åkte hem med sista bussen, vid 12-tiden. Det är ju inte kul att vara nykter själv.

Ikväll fortsätter festen. San Francisco och Dooleys blir det för min del. RÖJ!


Kommentarer
Postat av: ankan

Jo, såg det :) Var ska du festa ikväll?

2008-04-12 @ 19:51:07
URL: http://diamandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0