Studenten

Studenten: Det som virrar i allas huvuden nu. image95
Nu är det mindre än 2 månader kvar till studenten! Kläderna är fixade och inbjudningskorten skickade. Maten är planerad och känner ingen stress över detaljerna.
Känner mig däremot lite förvirrad. Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen över att lämna tryggheten med skolan och komma ut i det verkliga livet, nämligen arbetslivet. Ingen sommarlov att se framemot, inga lovdagar eller småskvaller på håltimmarna.

Hoppas det i alla fall händer något i sommar så man får njuta ordentligt. Ni får hålla er till planerna: roadtrip, camping, sena kvällar med grillning och god sällskap. Så man får en bra start på resten av sitt liv :)

Som tur är har man resten av året planerad och fixad redan. Sen får vi se vad som händer till våren.. Dags att söka jobb!


Kommentarer
Postat av: Nina

Bra start på resten av sitt liv, de lät bra! ;)
Vad ska du göra i höst då? :)

Då väntar jag på att en inbjudan skall droppa ner i min brevlåda ;D

2008-04-09 @ 16:29:16
URL: http://ninisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0