Studentskiva

Jag fick alla mina biljetter sålda! Dom tre sista igår några timmar innan skivan började.

Vi i klassen plus några föräldrar kom till Viper lite innan 19.30. Förväntansfullt stod alla utanför och frös i väntan på att få komma in. En tvårättersmiddag med toast-skagen till förrätt och oxkött till varmrätt. Helt ok mat. Mellan rätterna delade Marcus och Vickan ut "klassens"-medaljer som dom gjort med Ericas hjälp. Jag blev då "Klassens känni-vittu" (fylle-fitta). Passar väl bra, eller hur? =)


Under tiden vi väntade på limousinerna drack vi öl, cider och sprit. (vad nu baren hade i sitt urval) Jag åkte med Ullis, Vickan, Erica, Andreas och Peter. Moona och flasha, vetja ;) SKITKUL! Det var nog kvällens höjdpunkt det.


Sedan fortsatte festen inne på Viper. Krök och dans, och misshandel av Nina. Har sår och blåmärken överallt och träningsvärk i låren efter att ha dansat med högklackat. En månads träning det där...


Årets klant: Nina

"Ska du ha en McFlurry & co. Ja, med garlicsås!, jahaa, bara en McFlurry?, varför tar du inte en meny istället? Nej juste, jag tänkte på McFeast"

Haha hur gott är det med glass och vitlöksås?!



 


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHHAHAA! o hundringen som gick sönder oxo! ;D
Jag har världens FETASTE blåmärke på knät! haha ser förjävligt ut asso ;P

2008-04-19 @ 12:52:55
URL: http://ninisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0