aj aj aj...

Ja, nu har man varit ledig i två dagar, jätteskönt! Får bara ta det lugnt och sova ut. :) Eller inte igår dårå. Satte klockan på halv 9 och gymmade med Marcus på morgonen. Svettigt var det, och mjölksyra i hela kroppen. Men ändå får man en sån underbar känlsa efteråt :) (inte idag dock, har sån träningsvärk i benen och axlarna!  men då vet man att man jobbat iaf, man måste tänka positivt)
Sen hade jag tid hos frisören, Viktoria's vid Huddinge Sjukhus. Hon är jätteduktig och trevlig :) fick en grym frisyr och ett armband på köpet :) (mamma och syrran är stammisar där så ;)) Men henne kan jag rekommendera! Och dyrt är det inte heller. Så alla fattiga studerande; gå dit och se vad ni tycker!
Efter det träffade jag Empa och Marcus i centrum, tog en fika på donken, delade på en pizza och gick hem till Marcus. Spelade "RISK". Gick bättre den här gången! Tyvärr så var inte Ullis med, henne ska jag döda nästa gång! :D So watch your back! haha.
På kvällen gjorde jag väl inte så mycket, satt vid datan ett tag och lade mig tidigt, var så trött!

Jag slog huvudet i väggen inatt! Inte skönt. Jag trodde jag låg vid kanten och skulle vända mig om och rulla till andra sidan; ligga mot väggen. Men jag var tydligen redan på den sidan och när jag vände mig om så slog huvudet i väggen istället. HAHA, träskalle. Men jag somnade om snabbt, med lite huvudvärk. Men som tur är så var den inte kvar på morgonen, och inga märken i pannan heller :D

Imorse fick jag sova ut iaf. Vaknade 11.10. Har varit hemma hela dagen..
När jag vaknade kände jag mig så äcklad av mitt rum! haha, så som det såg ut, som om en bomb hade exploderat! Så har det iofs sett ut i flera månader nu, men imorse klarade jag inte av mer så jag började plocka undan lite kläder, papper, smink och glas. Nu är det fullt i köksskåpet igen! Och tomma vodka och cider flaskor som stog på skrivbordet och skräpade fick jag äntligen ut. haha Ja, jag lever som en gris...
Det ser inte så mycket bättre ut nu egentligen men lite bättre är det, beboeligt. Man måste förnya svenska språket ibland ;)
Sen lagade jag mat, spaghetti & köttfärssås. (Millas variant, men utan vitlök :( hade ingen hemma och orkade inte gå till affären, det är ju så långt ;))

Ja, nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderade på att träna, men ingen vill följa med mig och det är inte roligt själv. Kanske gör lite hopp och sit-ups hemma istället. Sen tänkte jag ta ett bad med levande ljus och lugn musik. Mysigt, mysigt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jävla svikare!!! :(:(

sluta skita i mig för att jag bor långt bort, jag har faktiskt oxå känslor :(

2008-02-07 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0