beroende

nu är jag redan beroende av det här :P.

Det blev ingen sockerkaka än, den står i ugnen nu. Så jag satt kvar och undersökte bloggen lite. :)
Fick lite hjälp av Amanda med design och sådant, TACK älskling! :) Vet inte riktigt hur allt ser ut men det är säkert bra. :P


Det är nu jag har insett hur falska människor verkligen kan vara. Såra, utnyttja, ljuga... Att man inte tänker på andras känslor! Jag har själv varit med/ fått höra så mycket av olika personer på sistone, jag förstår inte vad det är som händer... Det är ju nu vi borde ha "the time of our lives" Måste ni förstöra det?!
Jag är så glad över att ha vissa i mitt liv, ni vet vilka ni är. (ja, du också, även om vi går igenom något just nu :( )

Visst, jag är ingen ängel, jag heller, men jag vill iaf deras bästa!



OH NEJ! Jag glömde kakan i ugnen! *springer iväg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0