"Houston, we´ve got a problem!"

Kom precis hem från Marcus. Var där och spelade lite "Playboy Mansion" (Sims med sex) ;)
Och så kollade vi på "House" och slutet av "Armageddon". Eller jag missade ju den sista kvarten för att jag skulle hem, men man kan nog lista ut det själv. (Det är ju en film, hallå! ;))

Nu sitter jag här och äter mina flingor, sen är det dags att besöka drömmarnas land. :)
Tidig uppväckning imorgon. På min lediga dag :( Har tandläkartid 8.15. Usch! Sen ska jag plugga lite och sen är det dags för "Risk" igen :D Hoppas Victoria och Emelie kommer också! REVANSCH!

Ja, jag avlsutar dagen, eller börjar kanske, klockan är ju över 00.00, med Godnatt och adjö :)

Kommentarer
Postat av: Moa

men det är ju början av filmen som är bäst ;)

2008-02-13 @ 00:34:36
URL: http://moaarot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0