kärlek <3

ja, nu kan man ju inte ens slita sig från det här.. :P
nu har iaf ätit min brända sockerkaka, det blev jättegott faktiskt! med lite sylt och vaniljsås till så kände man inte den brända smaken HAHA!

Jag läste precis en kompis blogg, (hihi, fick en till att börja skriva blogg) och kom på en sak jag skrev i min dagbok för några dagar sen. Så nu tänkte jag tillägna några rader till två av mina barndomskompisar M & M <3

Vi har känt varandra så länge, kommer inte ens ihåg en tid då vi inte gjorde det. Och det vill jag inte heller :)
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, mest positiva; som tex alla resor vi gjort tillsammans (Kanarieöarna, kryssningar och camping), alla fyllesnack på toaletten och alla gånger någon av oss skämt ut sig på ett eller annat sätt :). Men även tråkiga saker; som tex det som hände nu i höstas/ julas :(  Men alltid hittar vi tillbaka till varandra! Det är riktig kärlek! Småsaker kan inte splittra oss, eller hur? Och inte större saker heller ;P

Ni måste stå på er! Det har ju minstingen precis lärt sig, stolt över dig ;) Det är jag över er båda!
Och andra "M".et (hade låtit mycket bättre på finska, haha) har alltid varit så stark att jag riktigt avundas henne! Men på ett bra sätt.
Nu har jag verkligen insett hur lycklig jag är över att ha er i mitt liv! Vet inte vad jag skulle göra utan er.
Älskar er över allt annat! <3




Och Empa! Du är redan stark nog för det. Ju längre du väntar, desto svårare blir det. Vi alla älskar dig och finns här för dig! <3




Kommentarer
Postat av: Diamandis

Älskar dig med sötnos. Förstår inte riktigt hur vi känner likadant i stundens hetta eftersom vi enligt mig skriver om samma känslor vid samma tidpunkt. Lite läskigt kanske? :)
Ja, vad ska man säga. Finns inget liv för mig utan KOIVU.

2008-02-04 @ 20:34:45
URL: http://diamandis.blogg.se
Postat av: Marcus

bra att du har skaffat blogg anne! & fortsätt att skriva :D

2008-02-04 @ 21:27:07
URL: http://metrobloggen.se/Nicolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0