KK

Ja, där rök min nykterhelg..

Efter sammanlagt 4,5 timmes sömn och prat om att ha en nykterhelg för en gångs skull lyckades min kusin ändå övertala mig att gå ut, genom skjuts och gratis inträde. (+ att det var ett nytt ställe för mig)
Vi fick med oss syrran och Empa och så drog vi till KK/Kitten Klub/K15 kalla det vad du vill.  Ett bra ställe, men lite dyrare än vad jag är van vid :P Syrran fick även med sig Love och en av hans kompisar som vi träffade där. Kompisen var lite crazy, psykopat som Empa kallade honom haha.
Jag och Empa gick mellan baren, dansgolvet, toaletten och att röka hela kvällen. Ibland sprang vi även på kussen eller syrran ;P Vid.. jadu, vad var klockan då? halv tre kanske? ville kussen åka hem så vi drack upp det sista och gav oss iväg. Syrran satt och skrek hela vägen hem och kussen blev lite småirriterad.

image4
Syrran och jag


När vi lämnat av Empa så ringer hon mig och säger att hon såg en stor, jävla, fet råtta (hennes ord, inte mina) Hon hade hoppat till och trodde att vi såg det så det var nog därför hon ringde? För att förklara vad som hände haha.

Man träffade ju några gamla bekanta också under kvällens gång.

Kommentarer
Postat av: empa

JA den var skit stor!
ja d va därför ja ringde hahah

2008-02-17 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0