Ögonkontakt, tack.

Huhu! (Det ord ni Lkpg.are gillar så mycket ;))

Det här har varit en jobbig vecka. Men idag känns allt mycket bättre! Jag och Emelie vågade till slut dra undan Victoria för att prata om förra fredans incident. Och det gick ju bättre än väntat. En vecka av ignoration är nu äntligen över! Skönt nu när du inte längre undviker oss. Jag har nog aldrig varit så glad över att någon tar ögonkontakt med mig, haha.
Första bråket på snart 3 år :( USCH, låt oss aldrig bråka mer! *älska*
Snart är det ju dags för studenten, flickor och pojkar! :)

image1




Idag åt jag, Vicky, Ulrika och Marcus på restaurang Sågbäcken. (Den i vår skola, ja.) Förrätten var väl inget att skryta om men varmrätten och efterrätten var jättegod! :) Lite seg service var det också, om man ska vara ärlig. Och till slut så blev Ullis lite förbannad. "Kan vi få vårat té nu?" haha, ta det lugnt, lilla du :)
Jag märkte idag att man tydligt kan se vad Ullis tänker. Som när vi fick kaffekoppar till teét istället för dom där söta gröna muggarna. Haha, du är ju så gullig

Väntar på rematch i "RISK". Och nästa gång ska vi vara sex st!


Ikväll blir det utgång, Party On, Dude



Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHAHA, vi hade allt kul. snart ska vi ha match i risk ja, och då ska jag ha läst på om ALLA REGLER! :) haha

2008-02-08 @ 14:52:50
URL: http://metrobloggen.se/Nicolson
Postat av: empa

fan va pinsamt d va och prata men de tär skönt att et är över:) snälla kan du byta stil på texten den är så förvirrande?

2008-02-09 @ 11:02:11
Postat av: Ulrika

hahaha låt mig va! :P

2008-02-10 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0