Revansch!

Idag blev det två omgångar av "Risk" efter varandra.
Första omgången var det jag, Emelie, Ulrika och Marcus och det gick inte så bra för någon. Efter en lång stund av blod, svett och tårar blev alla lite smågriniga och Emelie och Marcus gav nästintill upp. Marcus tyckte att det var bäst att låta soldaterna dö snabbt så dom slipper lida så han krigade mot starka länder i hopp om att dö, men samtidigt försökte han göra det lättare för Emelie så att hon skulle vinna.
Till slut fick Ulrika utbrott och ville inte spela mer. Det blev jordbävning och hon kastade vapnen på Marcus (alltså tärningarna dårå ;)) Hon blev riktigt förbannad och det blev inte bättre av att jag sitter mittemot henne och asgarvar.. Men det var ju faktiskt lite kul, måste du ju erkänna Ullis?!

Sen tog vi en rök & kiss paus och Emelie drog sig hemåt. Jag, Ulrika och Marcus gjorde lite té och tog en omgång till. Den gången gick det bättre för allihopa men till slut tog jag hem segern! Efter många försök att erövra länder från Ulrika lyckades jag till slut att få ihop mina 18 länder med minst två arméer i varje land! Där fick du! HAH!

Ja, och idag blev catfight, faktiskt! Det var några katter som bråkade utanför haha :D Inte riktigt sån catfight jag hade tänkt mig men ändå..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag grattar faktiskt dig i minblogg :D:D

2008-02-13 @ 20:53:12
URL: http://sandblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0