Slaktare

Krossade ben och blod överallt!
Ja, idag har man slaktat duvor! Dom där som flyger runt i T-centralen, ni vet ;)
Jag fick hacka mig genom benen, pilla ut inälvorna och blodet bara skvätte! Usch, vad äckligt!
Ulrika, stackarn, hade iaf en mental begravning för dom :)
(Ja, juste.. Måste bara påpeka att dom VAR redan döda innan jag började, så hjärtlös är jag ändå inte...)

Erövra och utrota!
Idag spelade vi "Risk" efter skolan igen, jag, Marcus och Ulrika. Lite bättre gick det men det blev inte riktigt payback än, inte, Vänta bara! ;) Jag blev inte helt utrotad den här gången iaf men var på god väg att bli det.
Som tur var så ringde syrran och bad mig hjälpa henne att välja ut en hamster så dom flesta av mina soldater överlevde idag, Muhaha.
Hon köpte en söt, vit, liten grej, som påminde lite om Stuart Little. Ja, jag vet han är en råtta men ändå..
Ska fixa bild på den lilla filuren någon dag, så får ni se :) Förslag på namn, någon? Det är en tjej (vad heter det i hamster-världen?) och är vit och tjock och jättesöt!

1/3, bättre kan du!
Var och tränade nyss. En timmes gympa, jävligt skönt var det! Jag känner mig så duktig som hållt detta med träningen! Hade det som nyårslöfte.. Dom andra gick ju åt pipan haha!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

hahahaha mental begravning! jag är ju allt för omtänksam ! stackars smittbärare :(

2008-02-12 @ 21:39:46
URL: http://sandblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0