Spelkväll

Igår hade vi spelkväll hos Marcus. Jag, Marcus, Ullis, Vicky och Timmy.
Vi började kvällen med twister, och sedan rökte vi vattenpipa. :) Fortsatte kvällen med "A la carte" och sen "Absolut överens" (vilket jag sög på) Det var iofs inte det enda jag sög på den kvällen..
Vi hade två dåliga förlora med oss så vi fick inte spela "Risk", men någon dag måste vi lära Vickan :) Och två (+ jag emellanåt) som inte riktigt koncentrerade sig på spelet. haha
Men det var en rolig kväll, något vi kanske kan göra om någon gång? :)

image3
Jag med Vickan hängades över mig


Hur länge klarar man sig med 3,5 timmes sömn?

Nu ska jag laga lite mat, ris, savoykål med gräddfil och creme fraiche (MUMS) och nåt kött var det till också. Sen tänkte jag sova middag.. ZzZzz

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha de va inte de enda du sög på den kvällen?! :P va mer sög du på då???? hahaa

2008-02-16 @ 17:32:32
URL: http://ninisss.blogg.se
Postat av: Hanna

Anneee! Va, sulla on blogi?! Hehe, pitaa lukee lisaa myohemmin, jaadyn taalla daatan edessa, (se on ulkona) hehe.
Haleja! :)

2008-02-17 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0