Tandläkare.

God morgon alla glada!

Idag var jag hos tandläkaren 8.15. (ingen sovmorgon för min del:() Allt gick bra, inga hål :)
Men han började prata om att jag måste skaffa en ny tandläkare på slutet av 2009, början av 2010, senast! Ja, gud vad jag känner mig gammal, nu får man inte ens gå till Barn-och ungdomstandvården nå mer :(

Men äsch! Är det inte vid 20 livet börjar, eller vad säger ni?! :) (om inte, så kan ni väl iaf dra en liten vit lögn för att muntra upp mig ;))

Nu har jag sovit en timme och 45 min, så jag är pigg och alert! Plugg, plugg & ännu mera plugg :) Och sedan.. "RISK", med dom där jävlarna. Snart blir det catfight om vi fortsätter med spelet ;)

Adjö!, my fellow dirtbags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0