Tankar kring livet..

Ibland vill jag bara krypa till sängs, gömma mig under täcket, där ingen kan nå mig. Men nej! vad fel jag hade; Alltid hittar du mig, och varje gång kryper du in hos mig. För du finns i mina tankar 24/7.


Jag kan fylla ett hav "bara" genom att fälla en tår för var gång du sårat mig. För var gång du lämnat mig. Och för var gång du gett upp hoppet om livet. Är ett "Förlåt" för mycket begärt?

"..Did you think I'd crumble, did you

think I'd lay down and die.."


Du är värd allt och inget. Men jag är inte skyldig dig någonting. Du har fått så många chanser, men aldrig har du visat dig vara bättre. Och snart tar mitt tålamod slut, även om jag redan gett dig alldeles för många, tyvärr..

"..Weren't you the one who tried

to hurt me with goodbye.."

Men en sak har du dock lärt mig; att aldrig behandla någon så här.. Inte ens dig.

"..And I grew strong,

and I learned how to get along.."


JAG är mycket starkare än vad du är, vad du har varit och vad du nånsin kommer bli.

"I will survive.."


DU är den jag borde älska mest av allt och alla. Men du gör det omöjligt för mig..

.."I'm not that chained up little

person still in love with you.."


Jag har bara en sak kvar att säga dig: Lev livet idag, för jag är inte så säker på att morgondagen finns för dig.


Kommentarer
Postat av: Diamandis

Oli hienosti kirjotettu :) Sä ketä kirjotit vai mikä se niinku on? Hehe. Puss på rumpan

2008-02-12 @ 22:16:59
URL: http://diamandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0