Trä på, sprut, (känn hur den växer!) slut..

Idag fick jag och Ulrika öva på att trä på kondomer :) Och vi fick lära oss om forntidens preventivmedel, så man kan nog säga att det har varit en mycket lärorik dag för oss!

Vi började dagen med att göra korv; därav namnet, det har inget med sex att göra. Även om det blev några sexuella kommentarer, och med några menar jag många. :)
Vi skulle först trä på tarmen (skinnet i korven) på en vevningsgrej, vette fan vad den heter, sen skulle man veva på som in i helvete. och Oh jävlar vilken kramp man fick i armen. Men lite träning skadar ju aldrig, visst?

"Bajskorv, bajskorv, what you gonna do, what you gonna do, when they come for you?" (En ny låt som ni snart får höra på radion)

      
                     Tarmarna               En färdig korv,             Korv                                
och kvarnen.
 
              
   Bilden jag tog efter          Ulrika i sin tarm-mössa
      att Ulrika varit på               (Vickan i bakgrunden)
toaletten.                                                
Spola nästa gång, tack!                                        


Idag fick vi äckligaste maten jag nånsin smakat! "Pressad kattmat, som man sedan kokat", som Vickan sa. Och jag skulle nog inte kunna beskriva det bättre själv. Den enda som åt det var ju, självklart, vår allra egna "Allätare" Andreas! USCH! Heinz och Herbert, nu får ni ta & skärpa er!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Svar: jag blir ju galen på att vara själv, går typ runt hela tiden. Damsuger även fast det inte behövs. kokar te men häller ut vattnet. & allt detta bara för att syssel sätta mig. HAHA

MMH, gott med bajsbilderna ;)

2008-02-19 @ 18:24:27
URL: http://www.Nicolson.blogg.se
Postat av: Nina

Vi skulle först trä på tarmen (skinnet i korven) på en vevningsgrej, vette fan vad den heter, sen skulle man veva på som in i helvete. och Oh jävlar vilken kramp man fick i armen.

Fan va jag tolkar dina skriverier fel hela tiden :P :P höhö

2008-02-19 @ 18:49:01
URL: http://ninisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0