Valentine

Ja, idag är det ju då "Alla hjärtans dag", då alla ska hitta sin Valentine och sitta och gosa framför tv.n med en massa choklad och gelehjärtan. Och visst kan det vara mysigt, men det är ju en helt vanlig dag precis som alla andra.
Jo, visst jag skulle säkert också mysa framför tv.n med min älskade i såna fall men det betyder inte att jag ändrar åsikt för det. "Ja, det är så alla singlar säger" tänker ni säkert nu. Men jag skulle tänka likadant även om jag hade någon. :)

Jag märkte att alla är lite extra "kära" idag. Det finns redan så mycket krig, hat och andra elakheter i världen. Kan inte alla vara lika kärvänliga alla andra dagar också?

Det ska inte behövas någon speciell dag för att visa sin kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0