Viper 27/2

jaa, man gav ju Viper en chans till. Skönt att komma ut men jag gillar inte det stället så mycket längre. Sorry, Viper Man tröttnar ju efter att man varit där nästan varje helg i 1 år. Och så ska man ha studentskivan där också. Vet inte riktigt vad man ska tycka om det. Kanske skippa hela skivan?

Ja, i onsdags var jag ju då ute med Milla, Izze, Ullis och Frida. Det var för lite folk där så det var bara övervåningen som var öppen. *snyft*  Men det var kul med lite rock och gamla låtar! Så slipper man stå & shaka hela kvällen.
Juste, och så träffade man Jenny och Annelie där också :) Stammisarna...

                      
  Jag, Milla & Frida                    Izze & Milla                Izze, Frida, jag & Milla


                    
      Ullis & jag                           Izze & Milla                           Dansgolvet


Haha, blev tydligen mycket pussande den kvällen ;)

Jag, Ullis och Frida gick ganska tidigt, till Donken där bredvid och åt lite pommes och glass! Där träffade vi Ullis dubbelgångare (mentalt, inte utseendet) En kille som var PRECIS som hon, en besserwisser! Haha kul det skulle vara att va instängd med dom två i ett rum ;) NOT!

Men helt ärligt talat! Jag förstår inte hur vissa människor tänker när dem klär på sig på mornarna! Eller innan dom går ut. Kollar dom sig inte i spegeln innan eller?! Herregud! Jag blir äcklad..

Kommentarer
Postat av: Ankan

Sexiga bilder. GRR :)

2008-02-29 @ 13:54:54
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Ankan

Okej så det är sånt ni sysslar med :) HAHA.

Snart blir det kryssning. TJEJKVÄLL. WOHOOO

2008-02-29 @ 14:01:09
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Ulrika

DU KAN FAN INTE MENA ALLVAR ATT DU JÄMFÖR HONOM MED MIG?!??!?!??!?!

Jag är mkt bättre ;)

2008-02-29 @ 21:13:52
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: Marcus

brun du är på bilderna :)

2008-03-03 @ 19:51:58
URL: http://www.Nicolson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0