Jävlar, vilken helg!

Kortfattat om helgen.

Fredag: Mottagning. De flesta släktingarna från Finland kom, trevligt trevligt!

Smörgåstårta, princesstårta och gräddtårta. MUMS! Vin och öl bjöds det på också. Det var kul att alla var med alla, även om de inte förstod varandra så bra. (Victoria och Terttu! Hahaha) Kvällen fortsatte med att jag, Milla, Maiju, Jani, Vickan och Ulrika åkte till Huset i gamla stan. Det blev tidig hemgång men jag hade kul ändå! Tackar till Jani som skjutsade oss och bjöd på drinkar!


Lördag: Victorias mottagning. Underbart god mat! Bordet var fullt med allt möjligt och ute i trädgården stod Vickans bror som grillade. MUMS! Trevlig kväll, jag var bara för seg efter fredagen så det blev inte röj för min del. Funderade på att gå ut igen men det var nog ingen som hade riktigt lust till det. Roligare att sitta och mysa i trädgården under värmelampan, med några av de närmsta.


Söndag: Skansen med släktingarna. Djur, gamla hus och picknick, riktigt mysigt var det! Gick runt i solen i en evighet, kändes det som. Helt slut var man när man kom hem. Tänkte att jag skulle ta det lugnt den kvällen, men huset fullt med finnar. Vad tänkte jag på!?! Haha


Måndag: Gamla stan med släktingarna. Det gick några timmar där också. De köpte de sista, vi åt på lunch på stortorget och fortsatte mot Viking Line terminalen. Dags att åka hem!
 Efter det hade jag och Victoria myskväll hos henne. Filmen Hairspray, chips, öl, och vodka. Filmen var faktiskt ganska bra (kan bero på onykterheten) Sedan bar det av hem. Min sköna säng! Äntligen fick jag sova i den. (Har sovit hos syrran nu i helgen så att alla skulle får plats att sova)


Ja, får se om det blir nyktert ikväll då. Har inte riktigt kunna hålla mig de här dagarna. hehe


Bilder kommer senare.


På torsdag är det M & M.s tur. FÖR NI SKA TA STUDENTEN! Nervöst?


Kommentarer
Postat av: Diamandis

Nej, mer stressigt :) Haha. Firar studenten redan nu. =) Och filmen Hairspray är dålig =/ Blä.

2008-06-03 @ 15:46:42
URL: http://diamandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0