Tråkigt liv

Dags att uppdatera bloggen kanske?
yes yes.. Jag har inte riktigt haft lust att skriva här på senaste tiden. Funderar på att ta bort bloggen helt faktiskt.. Händer inte så mycket nytt i mitt liv så vad ska man skriva egentligen?

Vad har då hänt? Bra fråga, det skulle jag också vilja veta :)

Studenten har jag ju redan skrivit om. Milla och Maiju tog studenten ungefär en vecka efter mig. Grattis grattis! Välkomna till arbetslivet (där jag fick slita i en hel vecka utan er!! NOT) Blev lite firande där.. Sen har jag jobbat på Annas pepparkakor, skött butiken där och haft hand om etiketteringen. zZzZz.. Nerå, man ska väl inte klaga, pengar och nåt att göra iaf :)

Och så var det midsommar. Grillning, supande och femkamp hos Marcus. Det var trevligt, även om man inte blev så full som man hade hoppats på *skoj skoj* Resten av helgen har man legat på soffan hos syrran och sett på tv och film. 7 filmer på tre dagar ganska lyckat va? :D

Imorgon åker jag till Finland med pappa och kusinen, ska hälsa på släktingarna. Kommer hem om ungefär en vecka. Jani skulle fixa hemresan så någon gång nästa vecka blir det väl :)

Planer inför juli då?
Jag hade velat ta sista minuten med några kompisar, men ingen har pengar eller tid :( så det blir att sitta hemma en hel månad innan man börjar jobba heltid i augusti. hehe nejdå vi har pratat om att ta helgturer nånstans så hoppas att det blir nåt av det :)

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

FINALLY!

trodde aldrig att du skulle uppdatera!

2008-06-24 @ 20:50:54
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: Diamandis

Haha :) vad negativ du är.



positivitet!

2008-06-26 @ 18:49:34
URL: http://diamandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0