What's cooking, good looking?

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!!!


Ja, nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Har varit lite upptagen med studentfirandet.
Nu är det tyvärr slut med det så jag har tid att blogga igen.


Torsdag: Studenten! Champagnefrukost hos Linda (tackar för att vi fick vara där!)  En bunt samlades där för frukost, champagne och jordgubbar. Signade mössorna och skålade för de tre åren! Sedan drog vi vidare till skolan där vi fortsatte dagen med lite alkoholfritt cider och macka. Sjöng till vår mentor, fick våra betyg m.m. Sen gick vi till aulan, där rektorerna önskade oss all lycka i framtiden. Jag vann ett pris för att jag var så duktig i skolan! *stolt* Sen sprang vi ut till familjerna och åkte flak. Det roligaste jag gjort på länge! Kladdigt blev det.


Jag skulle bara åka hem för att duscha och äta lite men jag däckade på soffan med tallriken i knät. (blev nog lite för mycket alkohol), orkade inte gå ut med de andra så jag gick och la mig. Senare kom syrran, kussen och hennes kille hem och väckte mig så jag firade en stund med dom innan jag la mig igen. Rolig student. *NOT* sova bort hela dagen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0