Bakis, bakis, bakis, bakis...

Gårdagen spenderade jag med älsklingen :)

Kvällen började med att jag åkte till Hagsätra för att möta Emma efter jobbet. Mira, Marcus och King (Emmas syrra, brorsa och hunden) kom och hämtade oss så vi fick skjuts tillbaka därifrån som tur är :)
Vi skulle åka hem till Emma, göra hamburgare och chokladpudding och ha en riktig myskväll med "Alvin and the chipmonkeys". Men nej nej nej, vad fel det var.

Polisen hade hittat en bomb i närheten av hennes hus så dom hade spärrat av hela terapivägen så vi fick inte ens komma hem, istället åkte vi till Tumba och åt hamburgare hos Mira istället. Efter det gav vi Flempan en chans till.

Efter många om & men bestämde vi oss för att dricka. Vi borde ha gått på magkänslan och kollat på film istället! Vi fick låna en Absolut Curant av Mira så jag och Emma groggade det med cola. Marcus och Robin drack öl. Vi satt på balkongen i stort sett hela kvällen, lyssnade på musik och snackade och en efter en slank groggarna ner.

Vid halv 4 ville jag lägga mig, men Emma lät mig inte vara ifred! haha. Hon pratade i telefon med Simon Grr ;) och hoppade på min mage och jag vet inte vad... inte för att jag la någon större märke till det..

Imorse när vi vaknade kände jag mig inte riktigt lika bra som på fyllan.. Jag visste inte ens om jag var bakis eller fortfarande full.. Det första jag gör är att spy... Sen åt jag frukost, men den kom ut lika snabbt den också.
Alla var lika muntra, jag, Emma och Marcus, när vi såg på Alvin and the chipmonkeys imorse! En riktigt bra film måste jag säga! :)

Måste bara påpeka att det fanns inte mycket kvar i 1 liters flaskan jag och Emma delade på. Och ni som känner mig, vet hur LITE jag brukar dricka i vanliga fall.. Konstigt nog så kunde jag stå upp hela kvällen

Stackars Emma.. Hon åkte på kryssning idag, får se hur länge hon håller sig vaken. Bakis och på 4,5 timmes sömn. 


Kommentarer
Postat av: Ankan

Fyllekärring :)

2008-03-03 @ 11:52:39
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Ankan

Oot sä kuollu? Ku et ikinä enää kirjottele tänne :(

2008-03-04 @ 22:50:52
URL: http://diamandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0