Favoriter

Utdrag ur dagboken:


"Söndag 23 / 3 -08


Nu är klockan 20.15 (svensk tid) och det är några timmar kvar av flygningen tillbaka till Sverige. Vi landar 22.25 om allt går enligt tidsplanen.image65

Det har varit en skön vecka, utan någon större stress (bortsett från det som hände dom två första dagarna). Mycket sol och god mat, men knappt något badande för min del. Har bara tagit ett dopp i poolen under veckan. Hade tänkt att ta några simtag idag innan vi åkte men ångrade mig imorse..."

"... Det var väldigt många finländare på ön i år. Har dem upptäckt trevligheten med att resa? Kul, kul :)..."




"... Jag har nu under veckan börjat och avslutat ännu en bok av underbare Michael Connelly. Denna bok hette `Mörkare än natten` och tillhör serien om Harry Bosch. Förut var `Poeten` av Connelly min favoritbok, men nu märkte jag att är det något som ska hamna under favorit kategorin så är det författaren själv! Deckare som verkligen rekommenderas. Man är fast efter första sidan!

Man kan ju bara hoppas att man själv någon gång kan skriva lika bra som han. Och få sin bok läst av miljontals läsare! (Ok, miljontals är väl lite att ta i, men nu pratar vi ju bara om förhoppningar och drömmar ;))"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0