Fyllan kommer efter frukost

Utdrag ur dagboken:


"Tisdag 18 / 3 - 08


Dagen börjar med fylla!

Jag gick upp vid 9.00 och vid halv 11 var jag redan full..."

"...En vecka med dem, så är man fan alkoholist.

Idag fyller pappa år! Grattis, grattis! Ett år kvar till det ärofyllda 50!

Alla fixade upp sig och vi gick ut och åt (som alla andra dagar, men med uppfix idag) Jag och pappa delade på en Paella med kött, fisk och skaldjur. Jättegott! Men jag fattade inte riktigt hur man skulle äta musslorna så de blev kvar på tallriken. Efter det gick vi till en restaurang/bar, med dans, bra musik (gamla godingar) och goda drinkar.

Alltid lika kul att beställa en "sexig" drink, som Sex on the beach och Orgasm. Eller Teneriffa Kiss där kyssen var inkluderat. Varför är inte då sexet och orgasmen inkluderat i respektive drink då? ;)"


Jag lägger upp några bilder från resan lite senare, när jag fått dem av syrran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0