Onödigt jobb..

Efter många nätters slit, är jag äntligen klar med menyn! *stolt*
Gjorde lite mer än vad man skulle, men det är för fan lärarens fel! Han säger olika saker till alla. Skärpning, Herbie!

Nu måste jag börja med svensk-uppgiften som är tills imorgon. (som jag egentligen redan börjat med, men har tappat bort pappret) Det blir en muntlig redovisning av en bok. "Skriet från vildmarken" för min del, en jättebra bok! Rekommenderar den till alla! Lättläst och man kommer lätt in i boken, och inte så tjock heller, lite över 100 sidor bara. Måste bara varna er, var beredda på att gråta! hehe nej då :) Den är sorglig, spännande och intressant. Allt på samma gång.

Goodbye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0