Stoppad av polisen!

Igår (lördag) var jag med syrran och hundarna (Roxy och Peki) på dagen. Vi var ute en stund och gosade i soffan med en film.

                   

        
Roxy                                Peki



Senare på kvällen åkte syrran till kusinen och åt middag, jag lovade att jag skulle skjutsa henne till Skogås sen så att hon kunde dricka några glas vin så jag åkte till Marcus så länge.
Dit kom även Ullis, Empa och Timmy. (Och även syrran lite senare) Kvällen började med kortspel, Chicago. Och jag vann! Nybörjartur, kanske :) Men tyvärr, så hade vi inga insatser så jag blev inte rikare på det. Sen fortsatte vi med Risk, som vanligt.

                    

      



När Emelie kom vid 20-tiden slutade vi spela. Och alla började dricka :) (förutom jag, Nykterist, javisst :))
Mycket prat och dans. Och när det blev dags att börja röra sig hemåt, för att gå ut med hundarna, kidnappade vi med oss både Ullis och Empa :) Nej nej, lugn här nu. Vi kidnappade dom inte, dom följde med helt frivilligt! Dom nästan sprang till bilen när vi sa att vi skulle gå :)
Empa hoppade av vid skolan och vi tre åkte vidare mot Skogås. Syrran och Ullis var båda så fulla att dom bara satt och sjöng och skrek till låtarna som spelades på radion. HAHA, det var ju en upplevelse det.. Att vara fyllechaffis :)

När vi kom till Skogås blev vi stoppade av polisen! Jag körde in till vägkanten, vevade ner rutan och tog fram körkortet. "Körkort, tack" sa polismannen som kom fram till bilen. Helt skakig gav jag kortet till honom och han gick till polisbilen igen. Syrran, som satt i baksätet, sa "Anne, du är trevlig, Ulrika, du håller käften och jag sitter här helt tyst!" haha det var så roligt.. Sen kom en annan polis och jag fick blåsa. Jag hade ju inte druckit något och inte smakat heller, men ändå var jag nervös. Han sa ingenting utan gick bara bort mot polisbilen och jag trodde något var fel. Men då kom den andra igen och gav mig kortet och sa: "Ha en fortsatt trevlig kväll och kör försiktigt!" Jag var så nervös och ännu värre blev det när jag började tänka att jag kommer få motorstopp eller något. Men det gick bra! Inga prickar i registret, inte än iaf...



Vi pratade om andar och spöken. Och skrämde upp oss själva genom att se på extramaterialet till "White noise". Tror du det finns andar/spöken?

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det finns spöken här :) :) Såg ni nån? :D Haha

2008-03-09 @ 19:19:56
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Ankan

Klart :) Glömde bädda sängen i fredags. Var ju tänkt att jag skulle göra det just för att roxy ligger i min säng HELA TIDEN. haha :)
Pussar

2008-03-10 @ 18:18:25
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-03-10 @ 20:20:39
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0