Styckning

USCH! Idag hade vi styckning i skolan. Läraren hade beställt in fåglar och kyckling. Några av de skulle vi binda fast. (glömt bort vad det heter, REDAN) Andra skulle vi rensa och stycka och få all kött. Victoria var den första som reagerade, sen jag, Ulrika och Moa. Vilken stank! Jag samlade ihop mig och fortsatte rensa fågeln med kväljningar och tårar i ögonen.. En riktig doftupplevelse fick vi idag. Speciellt när läraren hittade de gamla musslorna från förra veckan!


Igår gjorde jag klart och lämnade in min sista uppgift i skolan! Slut med det nu! Wohoo *stolt* Efter det åkte jag hem och vilade lite, solade vill bli brun! Sedan åkte jag till Skogås, hälsade på lilla Ulrika. Skulle slinga hennes hår. Lite tortyr på köpet, fick hon. Körde med slinghätta så det var ju riktigt kul, payback muhaha.


Hälsade också på familjen S. Satt på balkongen en stund och pratade om studenten och framtiden. Och snodde lite kläder när jag ändå var där. De fixar allt! Tackar, tackar



Kommentarer
Postat av: Ulrika

haha de hette bridera ;)

2008-05-20 @ 23:59:11
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: Diamandis

Jo men dock tråkigt när alla länder sjunger på engelska och är glad att Teräsbetoni sjöng på finska eftersom Lordi sjöng sin låt på engelska. Lite variation även om båda deras bidrag var heavy :)

2008-05-26 @ 18:01:20
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: Victoria

ANNE! Nu får du skriva något nytt! Har läst om styckningen allt för många gånger!! :P

2008-06-01 @ 23:01:41
URL: http://vickye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0